marți, 13 martie 2012

Geta considera bannerele publicitare o sursa informativa

Hai sa vorbim sincer. Nu stiu cand o sa scapam de prejudecata ca marketingul online vorbeste cel mai bine cu tinerii scoliti, dichisiti si parfumati. Tanti Geta sta si ea pe www, ca doar vorbeste zilnic cu Ionel. Il stiti pe Ionel, e fi-su si e var cu Dorel. Geta e casnica, locuieste in Vaslui si e fan OTV. Ionel, e zidar si locuieste de 3 ani in Spania. Din ultimele cercetari in domeniu, se pare ca "Geta" si "Ionel" sunt cel mai bun target pentru o campanie de bannere online. Deci daca aveti un target de 20 -35 ani, urban, cu educatie superioara si ceva banuti, nu mai sariti direct si necugetat in online. Pretextul de acum cativa ani, " hai online, ca-l agatam acolo" nu mai tine. Astazi,  publicul tanar, cu educatie superioara si venituri medii/mari nu mai este usor agatabil online, doar prin bannere, dar se pare ca Geta si Ionel sunt. Asta  zice studiul si ma bucur ca am aflat si noi: http://www.smark.ro/a_22458

Niciun comentariu: