marți, 4 august 2009

Cand ai timp...

te minunezi de ce mai vezi la TV. Eu, de exemplu, sunt in "vacanta" acum si facand treburi domestice, cele pe care nu ai niciodata timp sa le faci ajungand zilnic dupa ora 20 si fiind plecata mai mereu in weekenduri, tin deschis TV-ul pe un canal de muzica. Nu simt nevoia sa aud nimic in jurul meu, de aceea nu sunt fan TV, deschizandu-l rar, fapt ce atrage fel de fel de glumite din partea prietenilor mei :). Astazi am zis ca o coloana sonora m-ar putea mobiliza in indeplinirea indatoririlor mele casnice. Si, asa fiind eu harnicuta ca o furnicuta prin casa, aud o data, aud de doua ori, aud de n-spe mii de ori reclama la Granini cu "Fructele iubesc Granini" si sorbitura prelunga care imi zgarie urechea si zic "gata, nu mai pot, tre sa imi zic naduful undeva". De aceea scriu acest post acum. Sincer, NU VAD LOGICA. E un spot foarte enervant. Pai daca fructele iubesc atat de mult Granini, ATUNCI SA IL CUMPERE ELE si sa ma scuteasca de sunetul ala iritant pe care numai in reclame il auzi cand se bea cu paiul!

Niciun comentariu: