luni, 21 septembrie 2009

Schimbari

Da, am trecut prin cateva in ultimele luni. De departe, ce mai mare schimbare a fost in plan profesional. Copywriter gone bad, mai precis turned to marketing, de vreo luna aproape. In mod paradoxal, aici simt ca am mai multa libertate in ceea ce fac. Si nu fac chestii pe care nu le faceam si pana acum, doar ca sunt un pic mai aglomerata. Si ma straduiesc sa iasa totul bine.
Dimineata trecand pe la Unirea am vazut un outdoor pentru: www.hirecarmen.ro care mi s-a parut foarte inspirat, bine plasat. Sunt foarte curioasa daca va avea rezultate si care vor fi acelea. Exista deja rezultate in online prin viralizarea campaniei. Si in randul carui public? Al celui interesat de marccom. Smart.

Pe plan personal, am prieteni care deja ma bat la cap cu intrebarea: "ce facem de Revelion?" Avem niste idei, dar mai primesc cu placere si alte sugestii la posta "redactiei" de mai jos ;)

Niciun comentariu: