joi, 4 octombrie 2007

One post a day, keeps the troubles away!

Sper sa ma tin de promisiunea facuta in titlu. Daca te intrebi de ce "fara-transpiratie", afla ca nu sunt vreo frustrata olfactiv care isi doreste sa polemizeze cu bablele si mosnegii din trolee si autobuze (desi cineva ar trebui sa faca si asta spre binele si sanatatea comunitatii. Off the topic, mi-am adus aminte de o poezie scrisa in clasa a 5 a pentru o colega de clasa: "De ce mirosi asa de rau/ Copil ca tine sunt si eu/ si-mi place sa respir si mie/ si mila trebuie sa-ti fie/ de mine si de nasul meu."...a fost scrisa anonim pe tabla in timp ce colegii mei o parfumau cu diverse spray-uri... bineee, eram mici si rai, dar n-a suferit, garantat)
In clasa a 4 a (perioada a existentei mele in care daca ma intrebai ce vreau sa ma fac cand voi fi mare, iti raspundeam sec: Eminescu) coordonatoarea de la cenaclul literar pe care il frecventam mi-a facut o dezvaluire care aveam sa o rumeg multi ani inainte. Pentru a reusi iti trebuie 99% transpiratie si 1% inspiratie. Am ajuns sa lucrez in publicitate (prin urmare nu am ajuns Eminescu) si ma gandesc care e proportia ideala, acea reteta magica a spiritului, necesara si suficienta unui creator de geniu (de publicitate, fireste). Acele realizari cu adevarat memorabile, inovatoare in concept si realizare par sa fi existat dintotdeauna in mintea noastra, presimtite, si nascute pe cale naturala de catre altcineva, dar fara nici un efort, fara o asteptare de 9 luni si fara lauzie. Cam despre asta va fi bloggul meu, despre idei si realizari la care am avut o reactie, buna, rea sau la care am amutit...

Niciun comentariu: