marți, 9 octombrie 2007

Eseu pictural


Aseara am participat la vernisajul Simonei Dobrescu. Conceptul si tehnica mi s-au parut originale, fresh. Critica artistica nu e domeniul meu forte, asa ca il las pe Cosmin Nasui sa va zica mai multe despre aceasta expozitie, pe care eu am simtit-o ca pe un eseu pictural:
"Stampe digitale
Cine nu are in raftul muzeului imaginar pe o polita prafuita, gratia balerinelor, bibelou de portelan? Fara un scop si o nevoie estetica precisa aceste imagini au ramas pitite in randul exponatelor, susbstitute artistice din vitrina imaginatiei copilariei. Cum ar arata aceste balerine aduse unei priviri proaspete in contextul artei contemporane ne arata “stampele digitale” ale ultimei expozitii a Simonei Dobrescu. Intalnirea picturii cu balerinele de portelan nu se produce pe un mileu de pe televizor ci in mediul virtual al softurilor de prelucrare digitala a imaginii."

Niciun comentariu: