marți, 11 decembrie 2007

Cedand tentatiei de a ma exprima...

Nu am mai scris de aproape 2 luni pe acest blog. Mi-am dat seama ca in incercarea mea de a crea un blog de profesie sau de domeniu nu pot sa am la momentul acesta castig de cauza. Impotriva mea. Sunt prea dezordonata, prea subiectiva, prea galagioasa in sinea mea. Si simt nevoia sa scriu, sa tastez macar, sa aberez virtual. Initial am condamnat blogurile personale, ca fiind o specie de jurnal care si-a pierdut trasatura sa esentiala: de a fi privat! Un blog este un jurnal, mai mult sau mai putin intim, devenit public. Odata devenit public, autorul jurnalului este constient, iar demersul sau nu mai poate fi la fel de sincer. Nu mai poate fi la fel de dezinteresat, de autentic. Gandind aceste lucruri, vedeam blogul personal ori ca un fel de jurnal de adolescent dornic sa impresioneze si sa cucereasca lumea, ori ca un exercitiu scriitoricesc mai mult sau mai putin reusit.
Dar nu mai pot... Trebuie sa imi astern gandurile undeva. Aici am deja o fila, am un condei, ma asteapta doar sa vin si sa ii spun ce simt. N-am rezistat tentatiei...

Niciun comentariu: