luni, 21 iulie 2008

In Vama apa e mai sarata

In weekend am fost la mare - vineri seara Vama, sambata seara Saturn Liberty Parade, duminica ziua Mamaia Kudos. Locuri, oameni, subculturi variate. Pana la urma interesant, obositor, de nerepetat.
Vineri seara, Vama. Am baut vin (cu greu, altadata aluneca mai usor). Am dansat putin. L-am intalnit pe omul marii, cu trupul invelit in plase de pescuit caruia i-am dat un foc la tzigara sa speciala. La malul marii oameni clatinandu-se, vomand, un zid uman intins pe cativa zeci de metri pisandu-se in mare, altii care se balaceau langa ei, cred ca apa era mai calda acolo. Pe la 3 am plecat. Am dormit in masina, am amortit, am zgribulit, m-au luminat jandarmii cu lanterna in ochi, m-am trezit mai obosita pe la 8.30. Am dat 1 leu sa ma spal pe fata si sa ma duc la buda. In gand aveam versurile lui Chirila: "Vreau o buda normala si un dus cat de cat..."Acum il inteleg. Am baut o cafea buna si am fost fericita ca am putut sa imi pun frisca cata am vrut. Multumesc domnisoarei dragutze de la terasa de pe plaja. Am mancat dis de dimineata hamsii amare cu usturoi si mamaliguta. Am stat la plaja toata ziua.
Sambata seara am fost la Liberty Parade. Multa lume, multi tzarani, cocalari, fluiere care iti spargeau timpanele. Fain a fost ca era o minge imensa care trecea pe deasupra noastra si intr-un final am atins-o si eu. Muzica cateodata faina. Cativa oameni costumati, haine mai ciudate, unele interesante, altele ridicole - trenuletzul din cocalari cu blugi, vesta reflectorizanta, caciula de iarna flausata pe urechi, ochelari de soare Pucci isi goleau plamanii sacadat in fluiere. zuper, zuper! Am rezistat cu stoicism
pana la 3. La 8.30 trezirea. Am plecat la Mamaia, la Kudos. Nu mai imi place genul ala de lume, muzica, acelasi bubuit auditiv si vizual. Nu stiu de ce, nu stiu de cand, dar imi par falsi. Nici oamenii din Vama care se pisa si vomita in mare nu imi plac. Probabil daca mai aveam 18-20 de ani, dupa cateva paharele totul ar fi fost ok. Dar acum nu mai intra decat unul si ala cu greu, pentru ca mi-e frica ca o sa ma doara stomacul. Acum simt nevoia sa ma odihnesc, sa fac baie intr-o apa curata, sa rad un pic, sa beau un pic, sa traiesc un pic.

Niciun comentariu: