joi, 2 aprilie 2009

Am fost rea... foarte rea :))

I've been bad, very baaad :)) - ras diabolic
Trebuie sa recunosc ca imi place 1 Aprilie, Ziua Pacalelilor. E singura zi din an in care poti sa iti pacalesti prietenii si asta fara absolut nici o remuscare. Fiind o persoana a carei constiinta se comporta ca strajerii din garda Reginei, nu pot decat sa astept cu nerabdare si bucurie in suflet ziua de 1 Aprilie.
Scriu acest post, pentru a va anunta cu regret (mai mult din partea mea, decat a voastra) ca nu am castigat nici o excursie. A fost o pacaleala si m-am bucurat ca a prins la public. E drept ca a fost elaborata si bine premeditata :D Deci, hai ca a fost faina si razi cu mine astazi de gluma de ieri :)
Vreau, pe aceasta cale, sa le multumesc din suflet tuturor celor care au fost alaturi de mine la necastigarea premiului!Chiar a fost o zi reusita. Ii astept la anul, pe 1 Aprilie, sa mi-o coaca cum stiu ei mai bine.

2 comentarii:

Touch spunea...

EVIL DIANA!

Gabriela spunea...

Ce rea ai fost. Oh, gizas, ce rea ai fost :P