vineri, 29 aprilie 2011

RObotzi, banane si Ziua Barbatului

Daca nu ai aflat inca, aseara a fost postat ultimul episod din serialul RObotzilor. (Daca nu stii cine sunt astia, nu existi. Clar?)Te invit sa-l urmaresti si tu aici, ca sa poti sa le intelegi glumitele prietnilor tai din acest weekend: http://creativemonkeyz.com/roboti/robotzi-s01-ep14-dietatietoru/
Dupa vizionarea episodului, eu am fost uimita si foarte foarte speriata. (Ei, nu chiar asa, dar daca asa zice FOCA, asa zic si eu). Hai sa iti spun si de ce. Aseara, in cel de-al 20 lea clip al seriei, a avut loc o incolaceala. Maimutele si-au legat cozile cu leii (de la Leo) si campania lor de promovare Bergenbier - 5 mai Ziua Barbatului. Din 2007 si pana astazi, Bergenbier sarbatoreste Barbatul in toata splendoarea lui, in fiecare an pe data de 5 mai. Anul acesta Bergenbier are o prezenta masiva pe online, fapt vizibil si in cel mai vizibil serial viral din istoria nationala. Felicitari maimutelor si celor de la Bergenbier! Nu pot sa-mi reprim curiozitatea profesionala. Poate ma ajuta cineva cu un raspuns ca sa pot dormi si eu fara spasme la noapte. Oare cate banane au primit maimutele creative pentru acest episod?

Niciun comentariu: