duminică, 24 aprilie 2011

Ce incepem in prima zi de Paste?

Aseara a fost Invierea. Astazi, pe langa sintagma "Hristos a inviat!" am auzit si urarea de "La multi ani!". Mi s-a parut ciudata si nepotrivita, doar aseara la 12 n-a fost Revelionul. Totusi, urarea asta mi-a stat undeva in subconstient si a vibrat pana acum, cand a rabufnit. Macinand in minte cateva ore urarea asta, mi-am dat seama ca si Pastele este un Inceput. Lasam intunericul in spate si ni se da lumina. In fiecare an, chiar dupa spovedanie si impartasanie, devenim imaculati. Viata e panza, pensula e credinta, iar fiecare dintre noi este pictorul. Si ma intreb acum, realizand cam cate inceputuri avem noi intr-un an, cati dintre noi picteaza in continuu aceasi imagine si cati sunt capabili sa picteze din ce in ce mai frumos, pana la marea capodopera?
Da, ma gandesc la cate sanse avem noi in viata ca sa o luam de la capat. Revelionul, ziua de luni, eternul maine, divortul, ziua de nastere, Invierea si multe altele. Cate sanse avem sa fim persoana aceea deosebita, memorabila si implinita pe care ne-am dorit intotdeauna sa fim. Fie ca este vorba de dragoste, de afaceri sau de credinta, trebuie doar sa vedem inceputul si sa incepem. Fara alte ezitari.
Hristos a inviat si
La multi ani!

Niciun comentariu: