marți, 24 martie 2009

Ieftin si viral de bun

Vremea advertisingului cu bugete (de productie) enorme a apus. Odihneasca-se-n pace/criza!
Deci, bine ai venit in viata noastra, oh, tu prea-marita si hulita CRIZA.
"Let's not pretend that things will change if we keep doing the same things. A crisis can be a real blessing to any person, to any nation. For all crises bring progress. Creativity is born from anguish, just like the day is born form the dark night." Albert Einstein
Urmeaza o perioada delicoasa pentru creativii workaholici si masochisti, sustinatori activi ai miscarii de stoarcere a creierului.
Astazi, va prezint, din ciclul "am vazut si campanii fericite", campania Serviciului Postal din Suedia. Scopul campaniei: awarness al serviciului de expediere a coletelor in randul publicului tanar. Campania a fost centrata pe un singur personaj, Stefan the Swopper, un tip din Stockholm care si-a propus ca in termen de o luna sa scape de toate obiectele sale, oferindu-le in schimbul altor obiecte. Stefan a avut cont pe facebook, twitter, flickr, site http://www.stefantheswopper.se/ , blog
http://stefantheswopper.blogspot.com/, a tinut si un video-jurnal pe youtube http://www.youtube.com/theswopper. Deci avem un personaj carismatic + o poveste interesanta + activitate intensa online => buzz => acoperire media (offline) FREE. Stefan a fost invitat la mai multe emisiuni TV, a aparut in reviste, la radio, a devenit faimos/popular.
Rezultate la sfarsitul campaniei:
- 4 milioane de vizitatori pe site, populatia Suediei fiind de 9 milioane;
- timpul mediu petrecut de un vizitator pe site a fost de 15 minute si a revizitat siteul de 10 ori;
-1750 de schimburi propuse si 187 incheiate.
Concluzia o trageti voi.

Niciun comentariu: