duminică, 15 martie 2009

Lupt impotriva obisnuintei

de a nu ne implica, de a considera ca suntem prea mici si nu contam, de a ne considera neputinciosi, lupt impotriva obisnuintei de a ne gasi scuze. Si scuze putem gasi intotdeauna: "sunt prea multi care au nevoie", " cu x bani dati n-o sa rezolve nimic", " nu am timp sa dau banii astia, etc" Si scuzele din pacate nu ajuta.
Vorbesc la plural pentru ca si eu sunt in aceiasi oala cu voi, pentru ca imi gasesc scuze, pentru ca e mai usor sa nu te impotrivesti, sa nu gandesti. Am un raspuns favorabil si asta mi-a dat energia sa continui cu demersul meu:
"Atat de des aud astfel de cazuri incat ma ingrozesc de faptul ca de putine ori pot ajuta. De atat de putine ori stim sa dam inapoi din ce avem incat am impresia uneori ca suntem niste monstrii. Si ai dreptate. Nu este suma pe care o da fiecare cea care conteaza, ci atitudinea, dorinta de a ajuta si faptul ca ai fost in stare sa faci o mica diferenta pentru un OM. Poate un cont bancar in care sa viram automat ar fi binevenit sau sa ti-i dau tie. Pun si eu 20 lei. Dumnezeu sa o ajute sa se vindece!"

Am gasit mai multe referinte pe internet despre povestea Alexandrei Aron, iata una dintre ele:

http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/03/07/stelutele-de-mare-alexandra-aron-2020/

CONT BANCAR:

Millennium Bank - Filiala Crangaşi
RON: RO 90 MILB 0000 0000 00 64 51 97
EURO: RO 35 MILB 0000 0000 00 64 52 17
USD: RO 76 MILB 0000 0000 00 64 52 55
Cod SWIFT: MILBROBU
Aron Alexandra
Tel. 0722.588.700 - mama Alexandrei
Tel. 0726.00.62.62 -Anca Nedu, colega Alexandrei

Niciun comentariu: